Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πλατφόρμα που φέρνει κοντά τον καταναλωτή με τον οινοπαραγωγό

Botilia.gr: Η πλατφόρμα που φέρνει κοντά τον καταναλωτή με τον οινοπαραγωγό


 http://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2502815/botilia_tasting.jpg

O ιδρυτής του botilia.gr μίλησε στο epixeiro.gr για την high-tech πλατφόρμαπου αλλάζει τα δεδομένα στο ελληνικό κρασί.
Ο Άγγελος Δαμουλιάνος έχει πολύχρονη εμπειρία σαν project manager σε μεγάλες επιχειρήσεις πληροφορικής και τράπεζες. Έχει σπουδάσει Επιστήμη Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και Χρηματοοικονομική και Τραπεζική Διοικητική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Τα τελευταία χρόνια ηγείται της Umobit, μιας εταιρίας ανάπτυξης απαιτητικών εφαρμογών διαδικτύου. 

Η σχέση του με το κρασί όμως ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια και περιλαμβάνει οινικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο, σεμινάρια οινογνωσίας, είναι κάτοχος τίτλων του διεθνώς καταξιωμένου Wine and Spirit Education Trust (WSET) και είναι φυσικά ο ιδρυτής του botilia.gr.

 http://www.athinorama.gr/lmnts/articles/2502815/adam_botilia.jpg

Τι είναι το botilia.gr, ποιο είναι το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα και πώς γεννήθηκε η ιδέα;
Το botilia.gr είναι η online πλατφόρμα που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο του κρασιού δίνοντας στους χρήστες της τη δυνατότητα να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν τα καλύτερα κρασιά «ψαγμένων» Ελλήνων οινοπαραγωγών, σε μοναδικά χαμηλές τιμές.
Η ομάδα εξειδικευμένων οινολόγων και sommeliers του botilia.gr επιλέγει με αυστηρά κριτήρια τα καλύτερα και ποιοτικότερα κρασιά ανάμεσα σε χιλιάδες που δοκιμάζονται, τα οποία διατίθενται μέσω της πλατφόρμας σε προνομιακή τιμή για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Τα κρασιά που βρίσκει κανείς στο botilia.gr είναι δυσεύρετα, σπάνια και πολλές φορές συλλεκτικά.
Παράθεση - epixeiro.gr Μέσω του botilia.gr δημιουργήθηκε μια νέα, διαφορετική αγορά η οποία βασίζεται αποκλειστικά στην ποιότητα και όχι στην αναγνωρισιμότητα του προϊόντος και του παραγωγού του
Το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του botilia.gr είναι η εμπιστοσύνη που έχει κερδίσει στα 4 χρόνια λειτουργίας του τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από των παραγωγών. Οι χρήστες ξέρουν ότι όποιο κρασί και να πάρουν από τις επιλογές μας, είναι ένα από τα καλύτερα του είδους του, και θα το πάρουν σε μια πάρα πολύ προνομιακή τιμή. Επειδή από τη φύση της η αγορά του κρασιού είναι εξαιρετικά κατακερματισμένη και είναι πολύ δύσκολο κάποιος να παρακολουθήσει τα δεκάδες χιλιάδες διαθέσιμα προϊόντα που αλλάζουν κάθε χρονιά, η σημασία του φιλτραρίσματος των καλύτερων είναι σημαντική. Από την άλλη για τους παραγωγούς, η επιλογή κάποιου κρασιού τους από το botilia.gr αποτελεί σημαντική προωθητική ενέργεια με άμεσα αποτελέσματα στην αγορά. 

Τα κρασιά που πωλούνται μέσω όλων των συμβατικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων περιλαμβάνουν μόνο γνωστά, εξαιρετικά επώνυμα κρασιά από τους μεγαλύτερους και πιο εμπορικούς παραγωγούς. 

Με τους λάτρεις του κρασιού που πλημμυρίζουν τις εκθέσεις κρασιού και τους μικρότερους οινοπαραγωγούς να αγωνίζονται να πουλήσουν τα κρασιά τους, η ιδέα γεννήθηκε από τη δυσκολία μας να προμηθευτούμε εξαιρετικά κρασιά μικρότερων, λιγότερο γνωστών παραγωγών που ανακαλύπταμε σε ταξίδια ή εκθέσεις. 

Μέσω του botilia.gr δημιουργήθηκε μια νέα, διαφορετική αγορά η οποία βασίζεται αποκλειστικά στην ποιότητα και όχι στην αναγνωρισιμότητα του προϊόντος και του παραγωγού του. Όλοι οι παραγωγοί είναι ισάξιοι και τα κρασιά παρατίθενται επί ίσοις όροις.

 http://popaganda.gr/wp-content/uploads/POP_L1007989.jpg

Βασική αρχή σας λέτε ότι είναι: "Αν δεν θα το αγοράζαμε οι ίδιοι, δεν θα διατίθεται στο botilia". Είστε τόσο αυστηροί στις επιλογές σας;

Κατά τη διαδικασία επιλογής απορρίπτεται περισσότερο από 90% των κρασιών που δοκιμάζουμε. Τα κριτήρια είναι πάντα ποιοτικά, με τη σχέση ποιότητας τιμής να παίζει σημαντικό ρόλο.
Η ομάδα του botilia.gr κατά τη διαδικασία επιλογής 
 

Πόσοι χρήστες είναι εγγεγραμμένοι, πόσα οινοποιεία συμμετέχουν και πόσες ετικέτες εμπορεύεστε αυτή τη στιγμή;
Οι χρήστες πλέον φτάνουν τους 15.000, ενώ τα συνεργαζόμενα οινοποιεία είναι 115, με τους δύο αυτούς αριθμούς να αυξάνονται με ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς. Τα κρασιά που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στο botilia.gr είναι περίπου 200 και καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις και τις οικονομικές κατηγορίες.
Θέλετε να μας δώσετε το προφίλ του χρήστη σας;
Ο μέσος χρήστης του botilia.gr είναι 35-45 ετών με λίγο περισσότερο από το 60% να είναι άντρες. Τον τελευταίο χρόνο παρατηρούμε στροφή και νεαρότερων ηλικιών στο κρασί. Στατιστικά οι ηλικίες 25-35 δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για σπάνιες και γενικά ιδιαίτερες ποικιλίες, ενώ μεγαλύτερες ηλικίες δείχνουν να έχουν κλασικότερες επιλογές.
Πόσο βοηθάει τον χρήστη ο αλγόριθμος του mySommelier που έχετε αναπτύξει;

Πρακτικά μέσω του mySommelier μπορούμε να ξέρουμε και να προτείνουμε με μεγάλη ακρίβεια τα κρασιά που θα αρέσουν σε έναν χρήστη αφαιρώντας την αμφιβολία από τη διαδικασία επιλογής. Απαντώντας σε 6 απλές ερωτήσεις, δημιουργούμε το Γευστικό Προφίλ των χρηστών μας και με βάση αυτό τους προτείνουμε κρασιά που αντιστοιχούν στις προσωπικές τους γευστικές προτιμήσεις. Όσο οι χρήστες βαθμολογούν τα κρασιά που δοκιμάζουν, η ακρίβεια των προτάσεων αυξάνεται.

Ο αλγόριθμος βασίζεται σε μεθοδολογίες ανάλυσης μεγάλων δεδομένων (big data). Η υλοποίησή διήρκεσε 9 μήνες με εκτενείς δοκιμές για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην περαιτέρω βελτίωση του mySommelier μας βοηθάει ο Θεόδωρος Λάππας, Assistant Professor του Stevens Institute of Technology της Νέας Υόρκης, ειδικός σε web analytics και big data analysis.  

Πέρα από το ηλεκτρονικό κατάστημα, το botilia.gr διαθέτει και B2B πλατφόρμα; Ποιος είναι ο στόχος;
Ήδη εξυπηρετούμε περισσότερα από 300 εστιατόρια, wine bars και ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
 Μέσω της B2B πλατφόρμας μπορούν με πολύ απλό τρόπο να βάλουν τις παραγγελίες τους αλλά και να πάρουν σε πραγματικό χρόνο εξαιρετικά χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τη βελτίωση της λειτουργίας της επιχείρησής τους.
Botilia.gr: Η πλατφόρμα που φέρνει κοντά τον καταναλωτή με τον οινοπαραγωγόBotilia.gr: Η πλατφόρμα που φέρνει κοντά τον καταναλωτή με τον οινοπαραγωγόΌλα τα κρασιά στο botilia.gr διατίθενται για 2 εβδομάδες σε τιμή οινοποιείου ή μέχρι να εξαντληθεί η διαθέσιμη ποσότητα 
 https://www.botilia.gr/themes/images/botilia_fb_image_el-gr.jpg
 
Τι κάνει επιτυχημένο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Δώστε μας 5 σημεία.
Ο καλός σχεδιασμός παίζει μάλλον τον σημαντικότερο ρόλο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να είναι εύχρηστο και απλό.
Πρέπει να φροντίζει να είναι πολύ αναλυτικό όσον αφορά τα προϊόντα του και τα χαρακτηριστικά τους.
 Botilia.gr: Η πλατφόρμα που φέρνει κοντά τον καταναλωτή με τον οινοπαραγωγό
Ιδανικά, πρέπει να δίνει προσωποποιημένη υπηρεσία στον πελάτη του.
Πολύ σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών γιατί όσο δύσκολο είναι να φτιάξεις καλό όνομα, τόσο εύκολο είναι να το χαλάσεις με κακή εμπειρία των χρηστών σου

Τέλος, το SEO είναι αυτό που θα φέρει πελάτες με το μικρότερο κόστος. Πρέπει να το έχεις στο μυαλό σου από την πρώτη στιγμή του σχεδιασμού ενός site.
Ποια είναι η συμβουλή σας για επιχειρηματίες που ξεκινούν τώρα;
Θα πρέπει να είναι διατεθειμένοι να ρισκάρουν σημαντικά και να αφιερωθούν απόλυτα στον σκοπό τους. Να προσέξουν πολύ τις συνεργασίες τους και με δεδομένη την ιδιαιτερότητα των καιρών, να διαθέσουν το προϊόν τους στο κοινό όσο πιο σύντομα μπορούν γιατί σίγουρα τους περιμένουν πολλές και απρόβλεπτες αλλαγές στην πορεία.

Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά σας σχέδια;
Τα άμεσα σχέδιά μας περιλαμβάνουν επέκταση σε 3 επιπλέον χώρες και νέες υπηρεσίες για τους χρήστες και τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργαζόμαστε.
Για το τέλος, θα θέλατε να μας προτείνετε 5 ετικέτες για αυτόν τον Αύγουστο;

Μια από τις τελευταίες μεγάλες ανακαλύψεις μας είναι το Moschopolis 6, ένα πρωτοεμφανιζόμενο λευκό από τις ποικιλίες Ασύρτικο και Ξινόμαυρο σε έναν σπάνιο συνδυασμό με πολύ μεγάλο μέλλον.

Αν προτιμάτε πιο δροσερά, αρωματικά λευκά, το Μοσχάτο Σπίνας των Αμπελώνων Καραβιτάκη από τα Χανιά της Κρήτης και η Μαλαγουζιά του Κτήματος Μπουγιούρη είναι σίγουρες επιλογές.
Το καλοκαίρι τα ροζέ έχουν την τιμητική τους και το Fine Rose του Ανατολικού Αμπελώνα από τα Άβδηρα της Ξάνθης είναι ένα από τα καλύτερα που μπορείτε να πιείτε.

Αν επιμένετε σε κόκκινο και το καλοκαίρι, η σπάνια ποικιλία Μοσχόμαυρο δίνει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση στα χέρια του Οινοποιείου Διαμαντή από τη Σιάτιστα.

ΠΗΓΗ 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40