Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκκίνηση από τον Ισθμό για το Ράλλυ Ακρόπολις

 Το απόγευμα της Παρασκευής 28 Μαρτίου, ξεκίνησε η δράση για το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις.
Δεν περιλαμβάνεται στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ωστόσο βρήκε «στέγη» στο Οι συμμετέχοντες στον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, του οποίου είναι ο 3ος γύρος. Παράλληλα, αποτελεί τον 1ο και τον 2ο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Η εκκίνηση φέτος δόθηκε, όπως και το 2009, από τη γέφυρα του Ισθμού της Κορίνθου, το χαρακτηριστικότερο σημείο της ευρύτερης περιοχής του Λουτρακίου, που για πέμπτη συνεχή χρονιά αποτελεί το επίκεντρό του.
Η ράμπα της εκκίνησης με την ελληνική σημαία
Την τελετή παρακολούθησαν αρκετοί θεατές, ενώ τους αγωνιζόμενους τίμησαν με την παρουσία τους τόσο εκπρόσωποι της Πολιτείας, ανάμεσα στους οποίους οι δήμαρχοι Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων και Κορινθίων, Κώστας Λογοθέτης και Αλέξανδρος Πνευματικός, ο βουλευτής Κορινθίας Χρίστος Δήμας, όσο και εκπρόσωποι των χορηγών του Ράλλυ Ακρόπολις, όπως ο εμπορικός διευθυντής της Club Hotel Casino Loutraki, Αθανάσιος Τσατσούλης, ο διευθυντής λιανικού εμπορίου της ΕΚΟ, Βασίλης Παναγόπουλος, ο Βασίλης Δολιώτης από τον ΟΤΕ κ.ά. Φυσικά, τόσο η ΕΛΠΑ όσο και η ΟΜΑΕ παρέστησαν με πλήθος εκπροσώπων τους στην Τελετή Εκκίνησης, ανάμεσα στους οποίους ο πρώην και ο νυν πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Βασίλης Δεσποτόπουλος και Θεόδωρος Κόκκινος, όπως και ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Μανώλης Χαλιβελάκης.
Ελληνικά και ξένα πληρώματα στη μάχη σε άσφαλτο και χώμα
Η καθαρά αγωνιστική δράση, ωστόσο, ξεκινά αύριο στις 09:00, οπότε τα 29 πληρώματα που εκκινούν στον αγώνα στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα αναχωρήσουν από το service park για την 1η ειδική διαδρομή του αγώνα, τον Άγιο Ιωάννη 1. Η διαδρομή της πρώτης ημέρας περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές αποκλειστικά σε ασφάλτινες επιφάνειες (τρεις επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 124,62 χιλιομέτρων.
Παράλληλα, η αυριανή πρώτη ημέρα σηματοδοτεί την έναρξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αφού κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο εθνικό Πρωτάθλημα. Τα 46 πληρώματα που θα εκκινήσουν στο πλαίσιο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα καλύψουν ακριβώς την ίδια διαδρομή με τους πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Δηλώσεις ελληνικών πληρωμάτων
51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX
«Ο αγώνας είναι πολύ ενδιαφέρων. Οι ειδικές διαδρομές είναι απαιτητικές και γρήγορες. Σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό. Θα προσπαθήσομε για το καλύτερο.»
52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Η εκκίνηση ήταν πολύ καλή, σε πολύ ωραίο σημείο. Όμως θα περιμέναμε λίγο περισσότερο κόσμο. Ειδικά στην άσφαλτο, οι ε.δ. είναι γρήγορες, ενώ στο χώμα η οργάνωση έχει κάνει καλή προσπάθεια και ο αγώνας είναι ωραίος. Σαφώς ο αγώνας δεν είναι WRC, αλλά και οι οδηγοί του ERC είναι πολύ γρήγοροι.»
53 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX STi
«H εναλλαγή από την άσφαλτο στο χώμα είναι ενδιαφέρουσα. Οι ειδικές είναι ωραίες, αν και πολλοί τις "κατηγορούν" για γρήγορες. Μία μικρή ανησυχία έχουμε εμείς για τη σκόνη που μπορεί να προκύψει από τις κατά τα άλλα πολύ καλές χωμάτινες μπαριέρες. Στο χώμα οι ε.δ. είναι γνωστές και αγαπημένες. Στόχος μας είναι το καλύτερο.»
54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Δεν έχουμε οδηγήσει ξανά τέτοιο αυτοκίνητο στην άσφαλτο. Έχουμε να οδηγήσουμε από το 2006 σε ασφάλτινες επιφάνειες, οπότε δε θεωρούμε ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Οι ε.δ. είναι πολύ γρήγορες, αλλά και ωραίες. Στις δοκιμές το είχαμε ευχαριστηθεί.»
55 ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Οι ε.δ. είναι πολύ ωραίες. Πολύ γρήγορες, που ταιριάζουν στο στυλ μας. Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Έχουμε προετοιμαστεί καλά και θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί με τα ξένα πληρώματα».
56 ΚΑΡΠΑΝΟΣ Νίκος - ΚΑΡΠΑΝΟΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ καλές. Είναι γρήγορες και έχουν πατημένα κομμάτια. Ο αγώνας είναι μεγάλος και θέλει προσοχή. Ο στόχος μας είναι ό,τι καλύτερο προκύψει.»
57 ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ Διαμαντής - ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ειδικές είναι γρήγορες. Η εμπειρία είναι πολύ ωραία. Ελπίζουμε να τερματίσουμε και να πάμε όσο καλύτερα γίνεται.»
58 ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Ξενοφών - ΤΣΙΑΠΑΣ Αλέξανδρος MITSUBISHI Lancer EVO VI
«Ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε. Αυτό το Ακρόπολις αποτελεί πρόκληση για εμάς, γιατί είναι η πρώτη μας συμμετοχή μετά από πολλά χρόνια. Οι ειδικές διαδρομές είναι απαιτητικές, διότι δε συγχωρείται λάθος.»
59 ΚΑΛΟΥΔΗΣ Άκης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ γρήγορες και τεχνικές. Θέλουμε να τερματίσουμε στον αγώνα. Είναι το πρώτο μας Ακρόπολις και μπορεί και τελευταίο, γιατί δεν ξέρουμε αν θα γίνει ξανά στην άσφαλτο. Εύχομαι καλό αγώνα σε όλους.»
63 ΧΑΛΔΑΙΟΣ Στέλιος - ΣΑΜΑΡΑΣ Κωνσταντίνος CITROEN C2 R2
«Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συμμετοχή μας. Οι ειδικές είναι πολύ γρήγορες. Θα οδηγήσουμε μυαλωμένα. Ο στόχος είναι πάμε σβέλτα, αλλά και να ευχαριστηθούμε. Το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί και από τα αντίστοιχα των αντιπάλων μας.»
71 ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος - ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος MITSUBISHI Lancer EVO VI
«Το Ακρόπολις είναι όπως πάντα πολύ καλός. Οι ειδικές είναι ωραίες, ειδικά οι χωμάτινες, οι οποίες είναι κλασικές. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.»
72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000
«Οι ειδικές είναι πολύ καλές, εκτός από τα Πίσσια, που είναι λίγο πιο σκληρά. Στόχος μας είναι η νίκη στην F2.»
108 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Ευάγγελος PEUGEOT 206 Kit Car
«Ο αγώνας είναι ωραίος. Εμείς συμμετέχουμε μόνο στο χωμάτινο μέρος του. Οι ειδικές είναι καλές, εκτός από το Λουτράκι, που είναι λίγο σκληρό. Εμείς θα κινηθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, με στόχο τη νίκη στην F2.»
109 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος OPEL Corsa S1600 
«Όλα καλά. Ο αγώνας είναι ωραίος, εμείς συμμετέχουμε καθαρά για την ευχαρίστησή μας.»

Δηλώσεις ξένων πληρωμάτων
1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC 
«Ανυπομονώ να ξεκινήσω το ράλλυ. Θα κάνουμε κάποιες μικρές αλλαγές, για να γίνει καλύτερο το αυτοκίνητο. Οδηγικά, θα κάνω ό,τι είναι δυνατόν αύριο.».
2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι ασφάλτινες ειδικές είναι πολύ γρήγορες. Είναι οι πιο γρήγορες ειδικές που έχω δει ποτέ. Και το χώμα είναι ωραίο, σε κάποια κομμάτια γρήγορο, σε κάποια άλλα σκληρό. Έχει ενδιαφέρον. Έχουμε καλά προετοιμασμένο αυτοκίνητο και νομίζω πως όλα θα πάνε καλά.»
3 LAPPI Esappekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Οι αυριανές ειδικές είναι γρήγορες. Ελπίζω να μη βρέξει, γιατί θα γλιστράνε πολύ. Οι συνθήκες στο χώμα είναι καλύτερες απ' ό,τι πίστευα. Τις περίμενα σκληρότερες, αλλά νομίζω πως αυτό θα αλλάξει στο δεύτερο πέρασμα. Στόχος μου να τερματίσω και να μαζέψω βαθμούς.»
4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Μου αρέσει το Ράλλυ Ακρόπολις. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι τελείως διαφορετικά. Δύο αγώνες σε έναν. Μετά την πρώτη μέρα στην άσφαλτο, πρέπει να αλλάξεις τρόπο σκέψης και οδήγησης. Στην άσφαλτο κάποια κομμάτια είναι γρήγορα, κάποια τεχνικά και άλλα πολύ γλιστερά. Το χώμα είναι πραγματικά γρήγορο.»
5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Δεν είμαι ευχαριστημένος από την κατατακτήρια δοκιμή. Στην άσφαλτο θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε εμπειρίες, στο χώμα θα πιέσω.»
6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5
«Οι ελεύθερες δοκιμές πήγαν καλά, αλλά είναι πολύ δύσκολο να κάνεις σωστές σημειώσεις. Πρέπει να συνηθίσω το αυτοκίνητο, για να καταλάβω αν οι σημειώσεις είναι σωστές. Θα είμαι λίγο αργός αύριο, αλλά πιστεύω ότι είναι καλύτερα έτσι, γιατί είναι σημαντικό να τερματίσουμε και να συλλέξουμε δεδομένα. Χρειάζομαι και πάλι ρυθμό, γιατί είναι το πρώτο μου ασφάλτινο ράλλυ από το 2012, στο Μόντε Κάρλο, σε τετρακίνητο αυτοκίνητο.»
7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000
«Οι ειδικές, κυρίως οι χωμάτινες, είναι φανταστικές. Προτιμώ το χώμα, γιατί η άσφαλτος είναι πολύ πολύ γρήγορη. Η κατατακτήρια δοκιμή ήταν εντάξει. Δοκιμάζω νέα ελαστικά. Τα αυτοκίνητα με τούρμπο είναι τα φαβορί.»
8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Αύριο θα ξεκινήσουμε από τη δεύτερη θέση και οι γρήγοροι ξεκινούν πίσω μας. Πιστεύουμε πως η επιλογή μας είναι σωστή. Μου αρέσει το ράλλυ, οι διοργανωτές έκαναν καταπληκτική δουλειά. Οι χωμάτινες ειδικές δεν είναι τόσο σκληρές όσο φανταζόμουν, χάρη στους διοργανωτές.»
9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«
Πρώτοι στο δρόμοΔε θα έχουμε γραμμές, αλλά θα δούμε τι θα γίνει. Αύριο είναι σημαντικό να τερματίσουμε σε καλή θέση, για τη θέση εκκίνησης της Κυριακής. Μου αρέσει το ράλλυ, αλλά θα μπορώ να σας πω περισσότερα μετά τον αγώνα.»
10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Μου αρέσουν οι ειδικές στις άσφαλτο. Είναι γρήγορες και λίγο γλιστερές. Μου άρεσε η 1η ειδική στο χώμα, αλλά δε μου άρεσε η ειδική Λουτράκι, γιατί είχε πολλές πέτρες. Θέλω να τερματίσω στην πρώτη δεκάδα». 12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000
«Το ράλλυ είναι πολύ γρήγορο και στην άσφαλτο και στο χώμα, και δε μου αρέσει. Θα προτιμούσα πιο αργές ειδικές. Ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα.»
14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«
Είχαμε πολύ καλό shakedown. Μου αρέσει το στήσιμο του αυτοκινήτου. Ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε, αλλά κυρίως να αυξήσουμε την ταχύτητά μας ειδική προς ειδική στην άσφαλτο. Νιώθω καλύτερα στο χώμα.»
18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Το shakedown ήταν καλό, δεν είχαμε προβλήματα, Αύριο θα προσπαθήσουμε να πάμε τέρμα γκάζι. Στο χώμα θα φυλάξουμε το αυτοκίνητο, στις ειδικές 2 και 3.»
19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Στοχεύουμε στη νίκη στην κατηγορία Παραγωγής. Είναι το πρώτο μας Ράλλυ Ακρόπολις, και δεν είναι εύκολο. Οι μικτές συνθήκες είναι κάτι καινούργιο για μένα.»
23 ZOUNIS Ioannis / PATRIKOUSSIS Mihalis SUBARU Impreza WRX STi 
«Είναι ένας πολύ ωραίος και έξυπνα σχεδιασμένος αγώνας, θεωρώ ότι η άσφαλτος και το χώμα είναι ακροπολικές διαδρομές. Οι θεατές και οι αγωνιζόμενοι θα το ευχαριστηθούν. Ο στόχος είναι να κινηθούμε στο όριο όσο καλύτερα γίνεται και χωρίς προβλήματα. Περιμένω την Κυριακή το χώμα.»
24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Είχαμε τον καλύτερο χρόνο δικίνητου στο shakedown, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις πολύ γρήγοροι οδηγοί. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε την κατηγορία των δικίνητων. Ο καιρός είναι καλός. Υπάρχουν πολλοί θεατές, και είμαστε χαρούμενοι.»
25 FILIP Alexandru / IANCU Bogdan RENAULT Clio R3
«Τα νέα ελαστικά ERC είναι κάτι νέο για μένα. Θα προσχωρήσω βήμα βήμα, έτσι ώστε να συνηθίσω την πρόσφυση. Στόχος μου το πόντιουμ της κατηγορίας.»
30 KALTSOUNIS Haris / PERIDIS Andreas OPEL Corsa S1600
«Πολύ όμορφος και καλοφτιαγμένος αγώνας, με υψηλό επίπεδο. Φέτος συμπληρώνουμε 41 χρόνια στο Ακρόπολις. Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, κυρίως οι χωμάτινες.»
Δημήτρης Μπαλής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ΣΠΑΝΙΑ ΓΥΜΝΑ διάσημων Ελληνίδων που κόβουν την ανάσα(ΗΟΤ ΦΩΤΟ)

Δείτε το θέμα και μην παραλείψετε να το σώσετε για το αρχείο σας! Αποκαλυπτικοί ρόλοι που έκοβαν την ανάσα, καλλίγραμμα κορμιά που τρέλαιναν τους άντρες και μια χρυσή εποχή για τον ελληνικό κινηματογράφο που πολλοί νέοι σκηνοθέτες θα ζήλευαν. Νόρα Βαλσάμη, Ρέα Τουτουντζή, Ταμίλα Κουλίεβα, Πέμυ Ζούνη, Αλίκη Bουγιουκλάκη και πολλές άλλες που δε δίστασαν να τα πετάξουν μπροστά στην κάμερα για την επιτυχία… Όλες αυτές και ακόμα περισσότερες στο μοναδικό πολυσυλλεκτικό αφιέρωμα του Σκύλου.. πηγή

Σπάνιο βίντεο με τη Ζέτα Μακρυπούλια γυμνή!

Κοιτάξετε καλά στα πλάνα. Είναι η Ζέτα. Ναι. Είναι η Ζέτα Μακρυπούλια πριν τις πρόσθιες ενισχυτικές, η οποία απολαμβάνει-λέμε τώρα-το σεξ . Κι επειδή οι ειδικοί λένε ότι μόνο σε σκηνές τόσο παθιάρικες μπορεί κανείς να διακρίνει το υποκριτικό ταλέντο ενός ηθοποιού…δείτε και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας. Για να μη φανώ και πάλι κακός. Το απόσπασμα που θα παρακολουθήσετε είναι απο τη σειρά «Οι δικηγόροι της Αθήνας» και πιο συγκεκριμένα το 2 ο επεισόδιο που φιλοξενήθηκε στο πρόγραμμα του Star στις 18/10/1995. Ναι. Πριν το ευρώ και το Star επένδυε σε Ελληνικές σειρές. Η Ζέτα παίζει τεταρτοπέμπτο ρόλο πίσω από τους αστέρες της εποχής όπως ο τεράστιος Αλέκος Αλεξανδράκης, η Κατερίνα Διδασκάλου, ο Σπύρος Σαραφιάνος,η Λήδα Ματσάγγου,ο Δημήτρης Καραμπέτσης. Όλη η ιδέα του σίριαλ βασίστηκε σε μια ιδέα του Κώστας Φέρρη. Για δείτε τη σκηνή… Και για να μην ψάχνετε βάλτε το βίντεο στο 01:40

Οι γυμνές φωτογραφίες της Αλίκης Βουγιουκλάκη που λογοκρίθηκαν (pics+vid)

Φωτογραφίες που την τότε εποχή προκάλεσαν θαυμασμό και λογοκρισία. Της Έλενας Τσιακούπη Η εθνική στάρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, δεν δίστασε να φωτογραφήθεί γυμνή ή να γδυθεί σε ταινίες της. Kάποιες φωτογραφίες της προκάλεσαν θαυμασμό και άλλες λογοκρίθηκαν με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους την τότε εποχή. Ο τιμητικός τίτλος Εθνική Σταρ της Ελλάδας δόθηκε από την δημοσιογράφο/χρονογράφο της εφημερίδας "Καθημερινή" Ελένη Βλάχου το έτος 1959, έναν τίτλο που διατηρεί ακόμα και σήμερα παρά τον θάνατό της στις 23 Ιουλίου 1996. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έχει χαρακτηριστεί σαν ένα πανευρωπαϊκό αν όχι παγκόσμιο φαινόμενο. Καμιά άλλη ηθοποιός δεν ήταν τόσο αγαπητή και δημοφιλής στο κοινό μιας χώρας, για τόσο μεγάλη χρονική περίοδο, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Για αυτό άλλωστε όταν η Αλίκη πόζαρε στο φωτογραφικό φακό για περιοδικά... αυτά γίνονταν ανάρπαστα και χτυπούσαν κόκκινο στην κυκλοφορία τους. Οι κινηματογραφικές ταινίες στις οποί